თვალსაზრისი.გე – Tvalsazrisi.ge

Registrator.ge-ს მონაცემებით, tvalsazrisi.ge 2019 წლის 30 აპრილსაა რეგისტრირებული, ხოლო მათი Facebook გვერდი ამავე წლის 2 მაისს შეიქმნა. მედიასაშუალება ორივე პლატფორმაზე როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ამბებს აშუქებს.

“სტალინი”

აღვივებს ნოსტლაგიას საბჭოთა კავშირისა და იოსებ სტალინის მიმართ, ავრცელებს ისტორიულ სიყალბეებსა და მითებს საბჭოთა კავშირის თემაზე, გამოირჩევა ანტიდასავლური სენტიმენტების მქონე პოსტებით, ყველაზე ხშირად აზიარებს ღიად

Timenews.ge

Timenews.ge ე.წ. clickbait საიტია, რომელიც ფულს ბმულზე კლიკების რაოდენობის მიხედვით შოულობს. ასეთი ტიპის საიტებს ფინანსური ინტერესი ამოძრავებთ, რის გამოც ინფორმაციას მყვირალა და შოკის მომგვრელ სათაურებს

ქართული გვერდი/Georgian Page

შეიქმნა 2018 წლის 28 დეკემბერს. სამცხე-ჯავახეთის გარდა ყურადღებას უთმობს დავით გარეჯს და “ჯაბა მუსელიანის ბლოგის” მსგავსად აზიარებს ასავალ-დასავალის სტატიას, სადაც აზერბაიჯანი ოკუპანტად არის წარმოჩენილი. აქვეყნებს

კარდჰუ

ფეისბუქ გვერდი 2017 წლის 23 ივლისს შეიქმნა. ავრცელებს სიძულვილის ენას ეროვნული, სექსუალური და სხვა უმცირესობების მიმართ. აღვივებს ევროსკეპტიციზმსა და უნდობლობას ჩრდილოატლანტიკური ალიანსის მიმართ. “კარდჰუს” გავრცელებულ

აპოლიტიკური გაერთიანება “ლილე”

შეიქმნა 2018 წლის 8 ივლისს. სოციალურ ქსელში პოზიციონირებს, როგორც ახალგაზრდული ორგანიზაცია. აზაირებს ულტანაციონალისტური Facebook გვერდების მასალებს ოპოზიციური პოლიტიკური პარტიებისა და მედიების წინააღმდეგ. “ჩვენს შესახებ” გაყოფილებაში

TS • news

შეიქმნა 2018 წლის 27 ივლისს. “ჩვენს შესახებ” სექციაში მითითებულია, რომ TS • NEWS სოციალური საინფორმაციო სააგენტოა, თუმცა ახალ ამბებთან ერთად გვერდი ხშირად აზიარებს ნოსტალგიურ პოსტებს

ჯაბა მუსელიანის ბლოგი

შეიქმნა 2019 წლის 17 მარტს. ავრცელებს სიძულვილის ენას საქართველოში მცხოვრები ეთნიკური უმცირესობების მიმართ. აზიარებს მასალებს დავით გარეჯზე, მათ შორის “ასავალ-დასავალის” სტატიას, სადაც ზერბაიჯანი ოკუპანტად არის

Russia Today

RT-ის პროპაგანდისტული სატელევიზიო ქსელი TV-Novosti-ს ბრენდია, რომელმაც მაუწყებლობა 2005 წელს დაიწყო. RT ინფორმაციას რუსულ, ინგლისურ, არაბულ და ესპანურ ენებზე გადასცემს. 2005 წლიდან მოყოლებული RT-ს დაფინანსების

Zero Hedge

Zero Hedge ინგლისურენოვანი გამოცემაა და ფინანსური საკითხების გამშუქებელ სააგენტოდ პოზიციონირებს. 2016 წლამდე ვებ-გვერდზე ყველა სტატია ანონიმურად ქვეყნდებოდა, ცნობილი წიგნისა და ფილმის “მებრძოლთა კლუბის”-ის მთავარი პერსონაჟის,

სპუტნიკ საქართველო

სპუტნიკი მულტიმედიური საერთაშორისო პროექტია, რომელიც რუსული პროპაგანდის ერთ-ერთ მთავარ მედია პლატფორმას წარმოადგენს. საქართველოში სპუტნიკი ოფიციალურად 2015 წლის 23 იანვარს დარეგისტრირდა. სპუტნიკი ყოფილი რია ნოვოსტის ოფისშია

ეროვნული ძალა

“ეროვნული ძალა” ქსენოფობიური და ანტიმიგრანტული შინაარსის პოსტებით გამოირჩეოდა. 2018 წლის დეკემბერში ეს გვერდი წერდა, რომ მულტიკულტურალიზმი ანადგურებს ევროპას და საქართევლოს. ასევე ავრცელებდა დეზინფორმაციას, თითქოს საქართევლოში ნახევარი მილონი მიგრანტის

თვალსაზრისი.გე – Tvalsazrisi.ge

Registrator.ge-ს მონაცემებით, tvalsazrisi.ge 2019 წლის 30 აპრილსაა რეგისტრირებული, ხოლო მათი Facebook გვერდი ამავე წლის 2 მაისს შეიქმნა. მედიასაშუალება ორივე პლატფორმაზე როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ამბებს აშუქებს.

“სტალინი”

აღვივებს ნოსტლაგიას საბჭოთა კავშირისა და იოსებ სტალინის მიმართ, ავრცელებს ისტორიულ სიყალბეებსა და მითებს საბჭოთა კავშირის თემაზე, გამოირჩევა ანტიდასავლური სენტიმენტების მქონე პოსტებით, ყველაზე ხშირად აზიარებს ღიად

Timenews.ge

Timenews.ge ე.წ. clickbait საიტია, რომელიც ფულს ბმულზე კლიკების რაოდენობის მიხედვით შოულობს. ასეთი ტიპის საიტებს ფინანსური ინტერესი ამოძრავებთ, რის გამოც ინფორმაციას მყვირალა და შოკის მომგვრელ სათაურებს

ქართული გვერდი/Georgian Page

შეიქმნა 2018 წლის 28 დეკემბერს. სამცხე-ჯავახეთის გარდა ყურადღებას უთმობს დავით გარეჯს და “ჯაბა მუსელიანის ბლოგის” მსგავსად აზიარებს ასავალ-დასავალის სტატიას, სადაც აზერბაიჯანი ოკუპანტად არის წარმოჩენილი. აქვეყნებს

კარდჰუ

ფეისბუქ გვერდი 2017 წლის 23 ივლისს შეიქმნა. ავრცელებს სიძულვილის ენას ეროვნული, სექსუალური და სხვა უმცირესობების მიმართ. აღვივებს ევროსკეპტიციზმსა და უნდობლობას ჩრდილოატლანტიკური ალიანსის მიმართ. “კარდჰუს” გავრცელებულ

აპოლიტიკური გაერთიანება “ლილე”

შეიქმნა 2018 წლის 8 ივლისს. სოციალურ ქსელში პოზიციონირებს, როგორც ახალგაზრდული ორგანიზაცია. აზაირებს ულტანაციონალისტური Facebook გვერდების მასალებს ოპოზიციური პოლიტიკური პარტიებისა და მედიების წინააღმდეგ. “ჩვენს შესახებ” გაყოფილებაში

TS • news

შეიქმნა 2018 წლის 27 ივლისს. “ჩვენს შესახებ” სექციაში მითითებულია, რომ TS • NEWS სოციალური საინფორმაციო სააგენტოა, თუმცა ახალ ამბებთან ერთად გვერდი ხშირად აზიარებს ნოსტალგიურ პოსტებს

ჯაბა მუსელიანის ბლოგი

შეიქმნა 2019 წლის 17 მარტს. ავრცელებს სიძულვილის ენას საქართველოში მცხოვრები ეთნიკური უმცირესობების მიმართ. აზიარებს მასალებს დავით გარეჯზე, მათ შორის “ასავალ-დასავალის” სტატიას, სადაც ზერბაიჯანი ოკუპანტად არის

Russia Today

RT-ის პროპაგანდისტული სატელევიზიო ქსელი TV-Novosti-ს ბრენდია, რომელმაც მაუწყებლობა 2005 წელს დაიწყო. RT ინფორმაციას რუსულ, ინგლისურ, არაბულ და ესპანურ ენებზე გადასცემს. 2005 წლიდან მოყოლებული RT-ს დაფინანსების

Zero Hedge

Zero Hedge ინგლისურენოვანი გამოცემაა და ფინანსური საკითხების გამშუქებელ სააგენტოდ პოზიციონირებს. 2016 წლამდე ვებ-გვერდზე ყველა სტატია ანონიმურად ქვეყნდებოდა, ცნობილი წიგნისა და ფილმის “მებრძოლთა კლუბის”-ის მთავარი პერსონაჟის,

სპუტნიკ საქართველო

სპუტნიკი მულტიმედიური საერთაშორისო პროექტია, რომელიც რუსული პროპაგანდის ერთ-ერთ მთავარ მედია პლატფორმას წარმოადგენს. საქართველოში სპუტნიკი ოფიციალურად 2015 წლის 23 იანვარს დარეგისტრირდა. სპუტნიკი ყოფილი რია ნოვოსტის ოფისშია

ეროვნული ძალა

“ეროვნული ძალა” ქსენოფობიური და ანტიმიგრანტული შინაარსის პოსტებით გამოირჩეოდა. 2018 წლის დეკემბერში ეს გვერდი წერდა, რომ მულტიკულტურალიზმი ანადგურებს ევროპას და საქართევლოს. ასევე ავრცელებდა დეზინფორმაციას, თითქოს საქართევლოში ნახევარი მილონი მიგრანტის

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist