გააყალბა თუ არა კონკურენტმა კომპანიამ ლუდი “კორონას” გამოკითხვის შედეგები?

კითხვის დრო: < 1 minute

კითხვის დრო: < 1 minute

corona
244
VIEWS

The Chicago Tribune-ს მასალის მიხედვით

ახალი კორონავირუსის ეპიდემიის აფეთქებასთან ერთად სოციალური ქსელები ვირუსის შესახებ ცრუ ინფორმაციის ტალღამ მოიცვა. ერთ-ერთი ასეთი ინფორმაცია მექსიკურ ლუდ “კორონას” უკავშირდებოდა. ნიუ-იორკში დაფუძნებულმა პიარ კომპანია 5WPR-მა გამოაცხადა, რომ სახიფათო კორონავირუსის გავრცელების შემდეგ ლუდი “კორონას” მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულებები გამოიკვლია.  პიარ კომპანიის დასკვნით, გამოკითხული ამერიკელების 38% “კორონას” არც ერთ შემთხვევაში არ იყიდდა.

აღნიშნული სტატისტიკა მედიასა და სოციალურ ქსელებს ვირუსულად მოედო. მასზე დაწერეს ისეთმა ცნობილმა გამოცემებმა, როგორებიცაა CNN Business და New York Post.

28 თებერვალს Constellation Brands-მა, აშშ-ში მექსიკური ლუდის ოფიციალურმა დისტრიბუტორმა, პრეს-რელიზი გამოაქვეყნა, რომლის მიხედვითაც ლუდი “კორონას” გაყიდვებმა ბოლო კვირებში კიდევ უფრო მოიმატა.

საბაზრო კვლევის კომპანია IRI-ს მონაცემებით, 16 თებერვლამდე ოთხი კვირის განმავლობაში “კორონას” გაყიდვები დოლარში  5%-ით გაიზარდა, რაც ორჯერ აღემატება 2019 წლის იმავე თვის მონაცემებს. აშშ-ში “კორონა” გაყიდვების მიხედვით მე-7 ადგილზეა და 2020 წლის დასაწყისიდან ქვეყანაში 110 მილიონი აშშ დოლარის ღირებულების “კორონა” გაიყიდა.

პიარ კომპანია 5WPR-ი აცხადებს, რომ ინფორმაცია მომხმარებელთა 38%-ს შესახებ 737 ამერიკელის სატელეფონო გამოკითხვის შედეგად მიიღო. თუმცა, ვებ-გვერდი TruthOrFiction.com სტატისტიკას კონტექსტიდან ამოგლეჯილს უწოდებს და უთითებს, რომ 5WPR-ის კლიენტი ლუდის კონკურენტი დისტრიბუტორი კომპანია  Anheuser-Busch-ია. პიარ კომპანიას The Chicago Tribune-ს შეკითხვებზე პასუხი ჯერ არ გაუცია.

წყარო

ბოლო სიახლეები

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist