სოციალური რეკლამა

#MythLab-ის სტუდენტები მედია წიგნიერების გამოცდილებაზე


 

  • თამარ გეგიძე: აქამდე ჩემით ვერ მოვახერხებდი ტროლების აღმოჩენას
  • ანდრია კაკაბაძე: ადამიანს უჭირს გააკეთოს დაშვება, რომ რაც ესმის, სიმართლე არ არის.
  • გიორგი რევიშვილი: რეალურად გამოწვევის წინაშე დგას საქართველო
  • გიორგი რიჟვაძე: ვამბობდი ეს ხომ არ არის დეზინფრომაცია
  • გვანცა დევიძე: ახლა უკვე ნებისმიერი ტიპის მედია პროდუქტს ვუყურებ როგორც არა მკითხველი ან ჟურნალისტი, არამედ როგორც სკეპტიკური მკითხველი
  • მარიამ ცხოვრებაშვილი: სამოქალაქო საზოგადოება დამოკიდებული არის სწორ ინფორმირებაზე

დაადგინე სიმართლე შენით!